کیان کوچولو نفس من و باباشه

گل پسر مامان سلام

1395/2/7 8:16
999 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر مامان سلام !

از این ماهت بگم که هزار ماشاله خیلی بلا شدی یباره ... من نمی دونم شما این رفتارها رو از کی یاد گرفتی قربونت برم ...

مثلا کلک زدن، که از این ماه یاد گرفتی که چجوری بهمون کلک بزنی. خیلی دوست داری بشینی رو صندلی کامپیوتر جای مامان و با کامپیوتر بازی کنی و واسه اینکه منو از رو صندلی بلند کنی میایی و یه ریز میگی آب ! که من گول بخورم و بلند شم برات آب بیارم !!!  تا وسط سالن باهام میایی و یه دفعه می بینم که جیم زدی و داری می دوی تو اتاق و هول هول میری می شینی رو صندلی ..... یعنی من عاشق این کارتمممم ... و کلی قربون صدقه ات میرم.

یه کار دیگه هم یاد گرفتی اینه که وقتی داری خراب کاری می کنی یا هی داری چراغ ها رو خاموش روشن نی کنی و من دارم میام سراغت ، تند تند بهم بوس می ندازی و به اصلاح خرم می کنی ... خداییشم خر میشم و می خوام قورتت بدم ...

وقتی از خواب بیدار میشی یا کسی میاد خونمون از خوشحالی عوض اینکه بیایی ابراز خوشحالی کنی، خودتو میزنی به کوچه علی چپ و مثلا ما رو تحویل نمی گیری و دور خونه می چرخی و کارای دیگه انجام میدی و زیر زیرکی حواست بهمون هست !!! نمیدونم چرا این کارا رو میکنی فدات بشم من .

دیگه کامل می دوی و می رقصی ...

دوباره چند تا عکس از این ماهت گل پسرم

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)